Az első benyomás az ügyfélben meghatározó. Nem mindegy, hogyan kommunikál vállalkozása, milyen anyagokat küld ki ügyfelei és leendő ügyfelei felé. Ha ezek profizmusról árulkodnak, nagyobb valószínűséggel lesz belőle üzlet. Erre már a kezdetektől nagyon ügyelni kell, ezen sok minden eldőlhet.
Egy cégtulajdonos feladata azonban nem az adminisztráció, a vesződés az ömlesztett, rendszerezetlen, elveszett adatok között, hanem a cégvezetés, tervezés. Az E-titkárság az ő jobbkeze.
Nem mindegy az sem, mennyi időt töltünk munkával egy nap, és az a munka milyen hatékony, ugyanis ezen múlhat a vállalkozás sikere vagy bukása! Ha igazán jól és gyorsan akarunk dolgozni, elengedhetetlen a naprakész, könnyen kezelhető és átlátható ügyvitel a cégünkben. Ezt sok cég ma már kiszervezi. Így megkapja az elvárt minőséget, mégsem kell irodára, irodai alkalmazottra költenie.
Nagyon fontos, hogy egy vállalkozás papírjai, dokumentumai, statisztikái mindig napra készen legyenek, a vállalkozás megfelelően kommunikálja, mire képes. Ezt csak magasan képzett, gyakorlott irodai asszisztens tudja megfelelően kézben tartani.
(A jobb olvashatóságért kattintson a kép jobb alsó sarkára!)