E-titkárság
Virtuális Pénzügyi Asszisztens

Ami nincs az interneten, az nem is létezik!

Az emberek nagy része az interneten keresi a szolgáltatásokat és termékeket. Ha nincs honlapunk, akkor az ügyfelek nem fognak tudni rólunk, és így a vállalkozásunknak is nehéz lesz versenyeznie a piacon. A céges honlap készítése manapság már elengedhetetlen, ha egy vállalkozás online jelenlétét szeretnénk biztosítani.

Egy jól megtervezett és kivitelezett honlap sokkal többet jelent, mint pusztán egy pár oldalas weboldal. A céges honlap lehetőséget ad arra, hogy a vállalkozásunkat bemutassuk az online közösségnek, pénzt termeljünk, informáljuk az érdeklődőket és megrendeléseket szerezzünk.

Egy jó honlap elkészítése azonban csapatmunkát igényel. A tulajdonosnak tisztában kell lennie azzal, milyen információt célszerű megjelentetnie ahhoz, hogy weboldala meghozza a kívánt eredményeket:kik a célpiaca

  • őket hol lehet elérni
  • mire van szükségük
  • mit keresnek
  • mi alapján döntenek stb.
A céges honlap készítése nem csak azért fontos, hogy bemutassuk a vállalkozásunkat, hanem azért is, hogy kommunikáljunk az ügyfeleinkkel. A honlapunkon keresztül lehetőségünk van arra, hogy információkat osszunk meg az érdeklődőkkel, és válaszoljunk az ő kérdéseikre. Az ügyfelekkel történő kommunikáció lehetősége pedig nagyon fontos, hiszen így bizalomra és hosszú távú kapcsolatra tehetünk szert velük.
 
A céges honlap készítése segítségével lehetőségünk van arra, hogy bemutassuk a termékeinket és szolgáltatásainkat. Ez a lehetőség pedig nagyon fontos, hiszen az online térben az ügyfeleknek nem áll rendelkezésükre a termék vagy szolgáltatás fizikai megtekintése. A honlapunkon keresztül azonban van lehetőségük arra, hogy képet alkossanak, mit fognak kapni, ha megvásárolják a termékünket vagy szolgáltatásunkat. Ennek segítségével nagyobb bizalmat tudunk kiépíteni vállalkozásunk felé.
 
Cége egyedi igényeire szabott weboldalt készítünk.

Szolgáltatásaink:

  • Kisvállalkozói honlapok készítése és szövegezése
  • A honlap tartalmának folyamatos frissítése (új információk, akciók, változó tartalmak stb.)

  • Jogi dokumentumok készítése (Adatvédelmi nyilatkozat, Süti nyilatkozat, ÁSZF stb.)

  • Webáruház készítése

  • Online marketing

  • "Ráncfelvarrás:" meglévő honlap modernizálása

 

  1. Ha az öné is így kezdődik, „X. Y. vagyok, cégünk x éve foglalkozik ezzel és ezzel”, ideje elgondolkodnia rajta, miért nem termel a holnapja ügyfeleket annak ellenére, hogy egy vagyont és sok munkaórát költött a létrehozására. Segíthet, ha végiggondolja, a következőket:
    • Vajon mit keresnek az emberek, amikor fellépnek a holnapjára?
    • Megtalálják ott, amit akartak?
    • Kaptak értékes információt, közelebb kerültek a céljuk megvalósításához, problémájuk megoldásához?
    • Érdekelte őket, hányféle tevékenységi köre van Önnek, s mióta dolgozik benne? Vagy előbb a maguk bajára kerestek (volna) megoldást?
  1. Rendszeres frissítés hiánya: A jó honlap azért vonzza a potenciális ügyfeleket, mert számukra érdekes, értékes és friss információkat tartalmaz. Tehát nem elég egyszer megírni, aztán magára hagyni. Ön mikor frissítette a holnapján található szövegeket?
  2. Azonnali interakció lehetőségének hiánya: Ha a látogatónak kérdése van, szeretné igénybe venni a szolgáltatását, termékét, fontos, hogy ezt rögtön meg tudja tenni. Ha erre nem talál lehetőséget, hamar elkattint és mást fog választani, olyat, akinél ez egyszerűbben meg van oldva. A kapcsolattartást segítő szolgáltatások (CTA-gomb, űrlap felajánlása, webáruház, fizetési lehetőségek stb.) általában az ingyenes holnapokat kínáló oldalakon is pénzbe kerülnek, de a fentiek fényében érdemes megfontolni használatukat.
  3. Feltűnő, látványos dizájn: Honlapunk tükre a vállalkozásunknak, sokszor azt látják belőle először, az alapján ítélik meg a céget. Bár a látvány rögtön magára vonja a látogató figyelmét, a túlzsúfolt oldal hamar el is veszítheti azt, ezért óvatosan a látványelemekkel! Fontos, hogy a céges honlap letisztult, praktikus és könnyen átlátható legyen. A grafikai elemek ne elvonják a figyelmet, hanem tegyék világosabbá a tartalmat, hangsúlyozzák a lényeget, ez által profizmust sugallhat honlapunk.
  4. Nem megfelelő keresőoptimalizálás: Az, hogy a keresőmotorok - például a Google - rátalálnak-e az oldalunkra, nagyon sok mindentől függ, és egyetlen dologgal nem lehet befolyásolni. Mindenképpen hasznos azonban megfelelő kulcsszavakkal és egyedileg megírt tartalommal feltölteni a honlapot, valamint rendszeresen aktualizálni, mert akkor nagyobb eséllyel kerülünk előrébb a találati listán, ami azt jelenti, hogy több érdeklődő keres fel.
  5. A szövegíró „megspórolása”: Aki nem ismeri a folyamatot, hogyan jut el a látogatója a Google kereséstől a döntésig, feltehetőleg nem tud megfelelően hatni rá a honlapján található szöveggel sem: nem lesz a látogatóból ügyfél. A reklámszövegírásnak is megvannak a maga trükkjei. Tudni kell például, hogy a szöveg mely pontján következhet az X. Y. vagyok, cégünk x éve foglalkozik ezzel és ezzel kezdetű gondolat, hogy a látogató ne elaludjon rajta, hanem a pozitív döntésében erősítse őt. Ám ezeket a trükköket nem mindenki ismeri, ezért nekik célszerű a szövegírást is olyanra bízni, aki ért hozzá. Manapság egyre nagyobb teret nyer a mesterséges intelligencia (MI, vagy angolul AI), de az embert még messze nem tudja kiváltani, ezért ezt sem érdemes kihagyni.
  6. Marketing ismeretek hiánya, nem jó vagy kevés hirdetés, az eredményeket pedig nem elemzik, így nagyon sok pénz megy el reklámra, még sincs belőle megrendelés.
  7. GDPR-megfelelés hiánya: nincsenek jogi dokumentumok feltöltve vagy hiányosak stb.

Ha ezeket a hibákat Ön is elkövette, van megoldás! Kérjen árajánlatot és elvégezzük a ráncfelvarrást holnapján!